Převzetí, výměna či vrácení dodaného zboží
Převzetí, výměna či vrácení dodaného zboží
Ačkoliv se snažíme, aby naše služby byly perfektní a zákazník maximálně spokojený s dodaným zbožím, občas něco nevyjde. Proto máte Vy, jako zákazníci, možnost dodané zboží reklamovat nebo vrátit v zákonné lhůtě. Vždy se snažíme k potřebám zákazníků vycházet vstřícně a řešit je individuálně, ale i takové vrácení zboží nebo reklamace má svůj daný rámec pravidel. Abychom si ušetřili vzájemné rozčarování doporučujeme si je před samotným nákupem projít, řídit se jimi, případně předejít vrácení nebo reklamaci tím, že zboží vůbec nepřijmete. Jak postupovat, je popsáno v následujících případech:
Balení zboží je poškozeno
Zboží musí být dodáno v nepoškozeném balení. Při převzetí zboží od spediční firmy vždy zkontrolujte obal. Pokud obal jeví známky poškození, zásilku nepřebírejte. Pokud zboží přeci jen chcete přijmout, poškozený obal vyfoťte a vyplňte se zástupcem spedice formulář o převzetí s výhradou, kde specifikujete poškození obalu.
Obal byl v pořádku, ale zboží uvnitř bylo poškozeno
Pokud je zboží dodáváno v rozloženém stavu, před jeho sestavením prohlédněte všechny části, zda-li nejeví známky poškození či kosmetické vady. Sestavení produktu je klasifikováno jako užití a při případné reklamaci Vám bude moci být účtován poplatek za manipulaci a vícenáklady za dopravu v jiném než originálním balení. Pokud nějaká část zboží jeví poškození a chcete zboží vrátit, vyfoťte vadu, vyplňte reklamační formulář (v patičce e-shopu), kontaktujte nás, zboží zabalte zpátky do originální krabice a pošlete nám jej zpátky na náš sběrný sklad. Po přijetí a kontrole Vám pošleme zboží nové.
Adresa: BLK servis/cre8 sklad, Areál VoltaReal, Strojírenská 259, 155 21 Praha - Zličín , výdejní doba: (Po - Pá) 8.00 - 16.00
Zboží jsem sestavil a až pak si všiml vady
Pokud má zboží kosmetickou vadu, která nemá vliv na funkci produktu a není nutné z Vaší strany zboží vracet, vadu vyfoťte a spojte se s námi. Případy řešíme individuálně a vždy se řešení najde - jsme lidi, tak se domluvíme. Pokud je vada funkční nebo neakceptovatelná, ale zboží nejde vrátit v původním obalu, dopravte nám zboží sestavené k nám na náš sběrný sklad, kde si jej převezmeme, zkontrolujeme a domluvíme s Vámi další postup. Pokud zboží nemůžete doručit osobně a nemáte jej jak zabalit, nezoufejte a kontaktujte nás, pošleme Vám krabici, do které se zboží vejde i sestavené, abyste jej mohli poslat zpět k nám a zajistíme kompletní transport. S tímto krokem je spojen manipulační poplatek, který kompenzuje naše náklady (1500,- CZK pro ČR, 130,- euro pro SR, ceny jsou bez DPH).
Zboží je v pořádku, ale nevyhovuje mi
Občas se stane, že zboží nakonec nevyhovuje Vašim původním představám, nesedí Vám velikost, barva nebo jiný parametr. My to chápeme - občas se to stane každému. Máte možnost využít své právo na vrácení nebo výměnu zboží. Pokud to není zboží, které jsme pro Vás speciálně objednávali na Váš specifický požadavek, ale zboží, které máme standardně skladem, rádi Vám vyhovíme. Zboží ale nesmí jevit známky užívání a musí být v naprosto perfektním stavu. V souladu s obchodními podmínkami jej k nám musíte bezpečně dopravit Vy na vlastní náklady. Pokud zboží nemůžete doručit osobně a nemáte jej jak zabalit, nezoufejte a kontaktujte nás, pošleme Vám transportní krabici, do které se zboží vejde i sestavené, abyste jej mohli poslat zpět k nám a zajistíme kompletní transport. S tímto krokem je spojen manipulační poplatek, který kompenzuje naše náklady (1500,- CZK pro ČR, 130,- euro pro SR, ceny jsou bez DPH).